Studiebog
Service er marketing
2.5

Service er marketing

- Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør

  • Denne udgave
  • Bog, hæftet
  • Dansk

Beskrivelse

Service er marketing - et brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det den gør af Søren Bechmann giver konkrete forslag til arbejdet med nyudvikling og forbedring af serviceydelser.

En kundes konkrete oplevelse af virksomhedens service spiller en stor rolle for hvordan kunden vurderer virksomheden. Dermed vægter en god service ofte højere for kunden end firmaets egentlige markedsføring.

Læs hele beskrivelsen
Detaljer
  • SprogDansk
  • Sidetal208
  • Oplagsstørrelse4
  • FAUST 29241007
  • DK5
    65.5
  • Udgivelsesdato20-02-2012
  • ISBN139788702120424
  • Forlag Gyldendal Business
  • Nummer i serien0
  • FormatHæftet
  • OriginalsprogDansk
Størrelse og vægt
  • Vægt341 g
  • Dybde1,7 cm
  • coffee cup img
    10 cm
    book img
    14 cm
    22 cm

    Findes i disse kategorier...

    Se andre, der handler om...

    Velkommen til Saxo – din danske boghandel

    Hos os kan du handle som gæst, Saxo-bruger eller Saxo-medlem – du bestemmer selv. Skulle du få brug for hjælp, sidder vores kundeservice-team klar ved både telefonerne og tasterne.

    Om medlemspriser hos Saxo

    For at købe bøger til medlemspris skal du være medlem af Saxo Premium, Saxo Shopping eller Saxo Ung. De første 7 dage er gratis for nye medlemmer. Medlemskabet fornyes automatisk og kan altid opsiges. Læs mere om fordelene ved vores forskellige medlemskaber her.

    Machine Name: SAXO081